.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز دور سوم سفرهای استانی دولت از هفته جاری
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: دور سوم سفرهای استانی هیئت دولت به نقاط مختلف کشور از اواخر هفته جاری آغاز می شود...
آغاز دور سوم سفرهای استانی دولت از هفته جاری

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: دور سوم سفرهای استانی هیئت دولت به نقاط مختلف کشور از اواخر هفته جاری آغاز می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، سیدشمس الدین حسینی بعداز ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان مازندران در استانداری افزود: سفرهای استانی دور سوم دولت به مازندران با تغییرات و الگوهای جدیدی شروع می شود.

وی خاطرنشان کرد: مصوبات سفرهای استانی دولت سند عملیاتی توسعه هر استانی بوده و پیگیری مسئولان استان می تواند سبب رشد اقتصادی و توسعه ای کشور شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه موضوع جذب سرمایه گذار خارجی باید مد نظر مسئولان استان در سفرهای استانی دولت باشد، عنوان کرد: با جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در استانها می توان شاهد ارزش افزوده فراوان و توسعه اقتصادی متوازن در استان و به مراتب در اقصی نقاط کشور شد.

حسینی با بیان اینکه دولت مصمم است برنامه های سفرهای استانی خود را تداوم بخشد، یادآور شد: دور سوم سفرهای استانی دولت با ارزیابی دقیق تر و شفافتر برگزار می شود.

وی با اشاره به این مهم که براساس مصوبه هیئت وزیران یکی از اعضای کابینه به عنوان وزیر معین استانهای کشور منصوب می شود، افزود: بنده به عنوان وزیر معین استان مازندران پیگیر مطالبات مردم استان خواهم بود.

وی با بیان اینکه در سفر امروز من به مازندران سبدی از پروژه های مصوب سفر استانی دولت به استان به بهره برداری رسیده است، گفت: پیگیری برای اجرای تمامی مصوبات سفرهای استانی دولت رسالت خطیر مسئولان است.

حسینی خواستار استفاده کمتر از زمین در استان در اجرای طرحهای عمرانی به منظور رفع این نقیصه بزرگ در استان شد و گفت: احداث پست 63.20 کیلوولت قائم شهر نمونه ای از اصلاح الگوی مصرف در راستای تامین زمین در کشور بوده است.

وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه نگاه دولت به استانهای شمالی تفاوت کرده است، اظهار داشت: استانهای شمالی کشور محرومیتهایی داشته که در یک پرده سبز گم شده اند.

وی گفت: ظرفیتهای توسعه کشور و استانها را نباید به بودجه های دولتی و تسهیلات محدود کنیم بلکه باید از توان بخش خصوصی در اداره کشور استفاده شود.

وی با تاکید بر اجرایی شدن سیاستهای اصل 44 قانون اساسی اظهار داشت: اجرای سیاستهای اصل 44 به معنای عدم سرمایه گذاری دولت در حوزه های کشور نیست بلکه به معنای کوچکسازی دولت است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.